Glömski

Goddagens, kära ni. Inatt sov jag hos min bebeh, och igår kväll tog vi en promenad med fina Fanny. Somnade iallafall strax efter 23 - *applåder* - och vaknade vid åtta, tror jag. Blev hemskjutsad någon timme senare och nu väntar jag på att Freddie ska komma hem från sitt land och hit. Har annars städat och dammsugit och 'fixat' mig och druckit vaniljlatte och tumblr:at och tjillat fram tills nu. Ikväll blir det även att äta ute. Woho.
 
Ok. Så ovanstående inlägg skrevs alltså i lördags, men glömde publicera't. Så ni får det här och nu istället. Helgen spenderades, som ni kanske förstått, med Fred Flintis. Jättemysigt. Som alltid. Och idag är (eller var*) det skola fram tills kl. 13:30 då jag åkte hem, gjorde i ordning mig och sedan drog till bebeh. Blev hämtad strax innan tio och nu ska jag, när som helst, sova. Är redigt trött. Och som grädden på moset börjar jag 08:30 imorgon... Dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0