Kaffefefefe


Gå'mårrån, chicks n' dicks. Lol. Igår slutade vi 11:20 (wöpwöpwöp) då jag, Jelena & Erica åkte in till något random café i Skanstull för att, förstås, fika. Superdupermysigt. Rörde mig hemåt ett tag senare och strax därpå kom älsklingen hit. Myste, i stort sett, hela dagen fram tills 19 då vi, mor och far åkte till Länna en snabbis. Spanade bl.a. efter UGGs men det har de tydligen slutat med, av någon konstig jävla anledning? Man ba no.
 
And idag vaknade jag strax innan nio vilket innebär att jag missar min första lektion. Och min andra börjar inte förrän 12:30 - nayz. Vad som händer efteråt är fortfarande oklart men det är inte hela världen. Nu ska jag fortsätta göra iordning mig. Puss på lilltån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0