Fuk schul


1. Idags superdupergoda, och fett med nyttiga, frullisbullis. 2. Världens snyggaste pojke. Hej hopp, badkarspropp! Idag stannade jag hemma från skolan p.g.a. olika anledningar, och passade istället på att gymma med beb0 och bara ta det lugnt. Har haft både huvudvärk, halsvärk och ögonvärk. Fett med skoent.
 
Imorgon börjar jag iallafall kl. 13 och slutar 14:00 vilket är hur jävla najs som helst. Enda negativa är bara att jag har utvecklingssamtal strax därpå. Men & men & men. Ni som känner för't får jättegärna followa min nya Tumblr: http://ta-me.tumblr.com/ på tal om någonting helt annat. Annars får ni ha en fortsatt trevlig kväll/natt. Yo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0