Fak dis

Hej, ni. Vet ni vad? Jag kan inte sova för att jag är så äckligt jävla otaggad på imorgon (idag*), eller den här kommande veckan överhuvudtaget. Har så sinnessjukt mycket att göra att jag, helt seriöst, inte vet vart jag ska ta vägen. Vill bara att det ska bli fredag, helg och lov, already. Liksom. Kom igen nu, va? Har dessutom en klump i halsen, bokstavligt talat. Vilket stör mig. Som in i fan. Och inte vet jag varför heller. Duh.
 
Sitter, just nu, i min säng tillsammans med Chestie och gör absolut ingenting värt att nämna. Klockan är nu 02:02 och jag ska egentligen upp senast kl. sju imorgon för att sedan börja skolan 09:30. Har ont i huvudet, ögonen och röven. Vill sova så satans badly, men ändå inte. Det här suger. Väldigt, väldigt mycket. Och hårt. Förstått? Bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0