Day 02: your first love


Ok. Så. Min första riktiga kärlek är förstås Fredrik, the one and only Janan69, lol. Visserligen har man väl gillat eller varit intresserad av någon tidigare, men aldrig på det här sättet. Nope. Inte på långa vägar. Omöjligt att ens jämföra.
 
Hursomhaver så träffades vi på en fest någon gång i mitten av februari (om jag minns rätt). Var själv löjligt packad och hade inga som helst planer på att 'hooka up' med någon, eller vad man nu ska kalla det. Ragga? Jaja. Skitsamma. Iallafall så hälsade vi på varandra och kom sedan in på att båda gått i Vikingaskolan och var bra kompisar med Fanny (trots det hade vi aldrig träffats tidigare). Drack, pratade å bytte nummer. Slutade med att charmiga lilla jag badade i spyor och världens sötaste Fred, trots det, tog hand om mig.
 
Morgonen därpå smsade han och frågade hur det var. Och sedan dess har det inte gått en enda dag utan att vi, på ett eller annat sätt, snackat. Träffades ensamma, för första gången, en vecka efter kalalalalaset, som föresten styrdes upp av Schenling. Känslor började, så småningom, väckas och den nionde mars blev det vi. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0