Day 01: introduce yourself

Ok. Klockan är nu 01:00, och jag ska upp klockan sex imorgon (idag*) vilket innebär att jag inte orkar skriva värsta wall of text här och nu. Utan jag tar'e lite kort bah. Comprende? Bra.


Mitt namn är då Johanna Olin. Jag är 17 coola år och bor i ett gölligt litet rött radhus i V to the endelsö med min kära familj. Jag har tre heltotroligtcpsöta hundar, som ni redan sett allt för mycket av, och även världens bästa pojkvän, mr. Fredrik Jansson som jag snart delat åtta jävla månader med. Fyller år gör jag den 16:e juni i tvillingarnas tecken, om ni nu finner det intressant. & jag går första året på Kunskapsgymnasiet Globen med inriktning sam/beteende.
 
Jag är ungefär 170 centimetrar lång, väger ? antal kilo och har en tendens till att alltid riva bort skinnet runt mina naglar vilket är en jävligt dålig och ful vana, men som jag inte tycks kunna sluta med. Jag är demi-vegetarian, som det så fint kallas, sedan snart 2.5 år tillbaka vilket innebär att jag inte äter något som helst kött bortsett från fisk å kyckling. Jag får också ont i kroppen av att inta godis, eller sötsaker överhuvudtaget. Konstigt? Ja.
 
Jag tycker om Pepsi Max, chailatte, te, Fredrik, tuggummi, ledighet, borsta håret, underkläder av alla dess slag, Espresso House-mackor, kaffe, tacos, banan, sova, mysa, Tumblr, mjukisbyxor, pannkakor, laga mat (ibland), "Fråga Olle", nyrakade ben/nymålade naglar, sommar, kramas & pussas, tofflor, tjockisstrumpor, värme, läppbalsam, parta, vänner, apelsinjuice, handla, UGGs, Risifrutti, dega, nötter, Kapten Röd och Läkerol. Och tycker mindre om drygfisar, lukten av rap, smör, lussebullar, "like this if..."-statusar, att sova ensam, skola, vinter, regn, skrikande barn, russin, oborstade tänder och snö/is/slask.
 
Det var väl det jag hade att säga. Är det något ni undrar kan ni alltid fråga likzåm. Nej, nu måste jag fa-an sova. Sov gott å dröm sött, allehopa. Och puss på rumpestumpen. Hähä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0