Segisveckis


Tjäna. Tjäna. Tjäna. Onsdag nu, snart torsdag, och fa-an vad den här veckan har rullat på segt. Inte ok, alltså. Inte ok. Jag drog iallafall från Fredrik strax innan tio och nu ska jag snart göra iordning mig inför da night genom att tvätta bort mitt smink, borsta tänderna och avnjuta en skön, varm dusch. Mmmmmmm. ♥
 
Imorgon är det slackdag i skolan, som vanligt, och jag börjar därför inte förrän kl. 13:00. Hur skönt, kompisar?! Slutar dessutom en timme senare. Endast. Wopeliwop. Juste. Tog även en promenad med Mimmi och Martin nu på kvällen vilket var jättemysigt. Och trevligt. Hihi. Nu ska jag checka Youtube en snabbis och därefter tagga. Bre. Sov gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0