Och så var den helgen över


Hellululu. I fredags hade jag och min älskling 8 månader vilket 'firades' med massvis av mys, här hemma. Var iväg till Ica Maxi där vi köpte lite grejor för att sedan titta på "Jidda inte med Zohan" tills vi bestämde oss för att sova. Inget märkvärdigt, men hur jävla gosigt som helst.
 
Igår, lördag, åt vi frukost på Subway (<3) för att därefter röra oss hem mot Fred. Tog en dusch, gick ut med hans vovve & såg på nån random alienfilm. Framåt kvällen var'e middag hos Andreas, min barndomsvän, och efter det mötte jag upp bebben igen för att slagga där.
 
Och. Och. Och idag då. Vaknade, käkade våfflor till frukost och rullade, någon timme senare, hem till Mimmi där även Martin var. Gick upp till Centrum och tog en fika på Espresso House med mina babies och nu är jag hemma. Är aphungrig så ska ta något att äta. Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0