Day 10: this week

Den här veckan har, hittills, varit helt okej bortsett från att den förbaskade urinvägsskiten kom tillbaka i måndags. Annars är det ju lov för fanders. <3 Hehe.
 
Måndagen spenderade jag iallafall med Erica fram tills hon drog hem, runt 20-21, då jag mötte upp min babe. Rullade vidare hem till mig där vi även sov. I tisdags tog jag och Fredo en promenix fram & tillbaka till vårdcentralen för att kirra medicin, trots att det var någon form av storm ute (hurtiga hey hey hey). Sedan mös vi bara, hemma hos honom, resten av dagen/kvällen. Igår, alltså onsdag, var jag som sagt med Emma för att därefter möta upp pojkarna vid gropen. Drog till arenis o.s.v. Bebben övningskörde och sedan vare dags för fezt at Martinis hus. Slutet gott, allting gott. Hejdådådå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0