Trött tuttinutta

Som rubriken lyder så är jag skitigt pömsig just nu så I will make this kinda' quick, dudez. Har, idag, varit med världens bästa Fredrik i hela 6 timmar, för att vara exakt. Mötte upp snubben runt 16, köpte en chai, träffade Emma, drog till honom, myste, gick ut, knatade tillbaka, rullade till bussen och vips (!) så var Johannisen back at home igen.

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men en sak är iallafall säker och det är att jag ska till älskade, underbara BUP. Redigt kul. Javisst. Annars får vi se vad som händer och fötter. Nu ska jag, hursomhelst, borsta tänderna, ta bort mitt smink & byta om för att därefter bädda ner mig i min supersköna säng. Sov sött, starkt, salt och surt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0