Måndagsfan

Godkväll, natt och snart morgon, allesammans. Lång dag idag men inte fan har jag haft tråkigt. Snarare tvärtom. Flängt runt lite här och var med olika söta människor. Alltid kul.

Åkte först till HC och köpte chailatte med mi padre för att därefter knalla vidare till min käre lilla Freppa. Några timmar senare tog jag bussen till Erica där även Isabelle befann sig. Vi vandrade bara omkring i Tungelsta, i stort sett. Rätt mysigt ändå. Och på vägen hem hoppade jag av vid Handen för att träffa min fina Emma i cirkus en timme. Hihi.

Nu ska jag iallafall måla naglarna (vilket jag aldrig hann göra "imorse") gröna, dricka alldeles för mycket saft och bara avlida framför världens bästa TV innan jag schåver. Kramiwzzzzz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0