Röda jävla dagar

Oi. Kvällen igår avlslutades med fest hos någon random snubbe som endast bodde 5 minuter ifrån mig. Med sällis av Malin, Felicia & Robin. Helt ok faktiskt. Trots att det var lite smålame i början. Följde iallafall med dom till bussen när vi dragit därifrån och mötte sedan upp Fanny en stund. Satt ute och snackade tills 02:30 någon gång. Rätt chill ändå.
 
Och idag är det midsommardagen vilket innebär att inte ett jävla ställe är öppet. Jag som var sugen på att dra iväg och shåppza någonstans. Eller åtminstone köpa en chailatte. Men nänä. Det kunde jag fetglömma. Så har helt enkelt bara tagit det lugnt hela dagen istället. Måste duscha och städa. Men orkar inte förflytta mig någonstans. Fet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0