Bra val


Tycker fan grovt synd om alla de människor som beslöt sig för att gå till skolan eller jobbet imorse. Och som nu har fastnat någonstans och inte kommer hem. För vet ni vad? Själv stannade man hemma. Nog bästa valet jag gjort på länge. Gick alltså och la mig igen istället för att kämpa mig ut i snön när bussarna, redan då, var redigt försenade. #tänkersmart
 
Idag har jag, iallafall, kollat på fyra avsnitt av julkalendern, sovit, ätit, druckit te, slått in lite presenter och suttit vid datorn. I princip. Skulle egentligen träffa min babe men det går inte jö. Så ska måla naglarna, instead. Och storstäda rummet. Och plugga. Allt för att sysselsätta mig. - döda lite tid. Skriver mer senare. Okeyyy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0