För er som bryr sig

Haloj. Tänkte berätta lite om igår. Började skolan 08:30 och slutade 10:55 (lagom nödvändig skoldag, jag vet!) län. Åkte hem i 10 minuter och drack saft för att därefter möta upp Emma vid HT. Väl där tog vi bozän till Kunskapsskolan och hälsade på världens bästa, och sötaste, lärare. Kärlek på hög nivå. Big time. Efter det moveade vi oss back to Haninge and chillade like chillingar i centrum. Var hemma vid fyra igen. Åt, var ute, dampade, sov. Mucho nice.

Idag är jag hemma från skolan av olika orsaker. Dels för att jag vaknade kl. 10 (då jag egentligen skulle ha börjat) men även pga stress/ångest. Har hittills hunnit dricka te, vara ute på en prommis med Petson + hot-dogsen och bara ligga å lata mig. Lite senare ska jag träffa Emsi och hålla henne sällskap i tvättstugan. Duktiga görls. Nu ska jag kissa. Pozhey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0