Bra att veta

Igår, efter senaste inlägget, mötte jag upp Jelena och Danni i Handen. Var ute en stund och träffade, lite senare, Stefan och Danne vid Torvalla. Även lilla Emmi var med oss ett tag. Några timmar senare tog jag, Jell-o och Daniela bussen hem till mig och bara tog det allmänt chill ute. Kollade på "Baksmällan" och babblade som maniacs innan vi, runt 03, somnade.

Idag råeheh. Vaknade vid 11, gick upp, kollade på TV åsåvidare. Följde med Jullan till the busstation strax efter halv två och nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis plöz fixa mig för att därefter träffa Emma. Frågan är bara vad vi ska hitta på. Hm, hm, hmmm. Stånk å stön å pust. Nä, skojade bara. Såklart. Or? Hähä. Dags att göra sig iordning. VizZzt? Wiwawowa. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0