Pure fakta

» Jag har tre små sötingar till husdjur. Däribland Chester och Diesel - mina älskade doggiez - men även en ödla, leopardgecko för att vara exakt, vid namn Zoe.
» Jag har inte haft min mens på 4 månader. Och innan dess hade den inte varit på besök alls på hela två år. Lite sådär småskönt att slippa skiten som alla brudar går och whinar om.
» Jag suger åt mig dricka (och då snackar jag inte om alkohol) som en svamp. Får liksom aldrig nog, vare sig det är vatten, läsk eller te. Törstig chey or something.
» Jag älskar verkligen att pussla. Låter som värsta gamla tantiluttan men alltid när jag har tråkigt, är sjuk eller helt enkelt inte har någonting för mig sätter jag igång med det.
» Jag kan inte äta godis, bakelser, glass eller annan fettismat utan att få ont i kroppen vilket är anledningen till varför jag undviker det. Det är liksom så inte worth it. Alls.

Kommentarer
Postat av: romina

haha jag äälskar ditt sätt att skriva! :D ''tantiluttan'' störtskön hörredu!

2011-05-08 @ 22:45:47
URL: http://ruminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0