Ericsson och jag

I'm sorry för hemsk uppdatering! Men har vart sjuk nu i två dagar + att jag helt enkelt inte har pallat lägga ner energi på att skriva under den senaste veckan. Något det ska bli ändring på från & med nu! Wihå-moment, eller vad?! Hursomhelst så är Erica här, atm. Vi har precis målat naglarna, om ni ville veta. Ikväll, runt 18-tiden, ska vi, tillsammans med Emma dra in till stan, käka sushi och titta på bio. Då undrar ni säkert vilken film vi ska se på. Jo, nämligen "Water for elephants". Sedan så sover Ericusfikus här ikväll. Goz. Nu: städa rummet. Aa. Cha.

Kommentarer
Postat av: [kampen tillbaka]

sv; jag vill inte se ut som jag gör :( men tack för din kommentar.<3

okej vad skönt att det gick bra.. men det är okej att gråta,det blir så ibland, nä man brukar väl inte komma fram till något hos bup ^^ haha

hur länge har du varit på bup,elelr detta var det första samtalet ?<3

2011-05-27 @ 15:54:14
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0