Ping å pang

Igår vaknade jag vid 11 och Erica strax efter ett. Fixade oss och allt det dära för att sedan ta bussen till Haninge 136, bre. Lallade runt där ett tag tills vi mötte upp Danni och Jellzuzo. Gjorde inget särskilt men garvade som in i fan åt en massa olika prylar. Wonderful. Åt sushi till middag och tog det lungan resten av kvällen. Kollade på film med moshan ochsåvidare. Lagom gos.

Idag har jag inte gjort ett jävla skit. Så förbaskat lat är jag! Nä. Sanningen är faktiskt den att jag mådde cpdåligt av olika anledningar. Skulle egentligen grillat hos Erica med lite folk men icke sa Dicke. Får ta det en annan gång! Så... Jag har, kortfattat, look't at a movie, vart ute med dogzen och handlat. Spelat på mobilen och halvsovit i soffan också. Kul jul. Myes. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0