Sanningen svider. Icke.

» Jag har aldrig svalt en tablett (då syftar jag på värktabletter och sånt).
» Jag är en beroendemänniska. Just nu är det underkläder, tuggummi, tofflor, Monopol och sushi som är my thing, men tidigare har jag varit även varit ett stort fan av råa havregryn, skummad mjölk, cashewnötter, halstabletter/läkerol, Ben & Jerrys o.s.v.
» Jag har aldrig gjort en överfull taco. Aldrig.
» Jag kan vara väldigt perfektionistisk av mig. Jag mår, exempelvis, skitdåligt av att skriva eller rita fult och kan heller inte lämna in skolarbeten där ett kommatecken sitter på fel plats.
» Jag har jättesvårt för att rapa, vilket i och för sig är bra eftersom raplukt är något bland det äckligaste som finns.
» Jag sväljer minst fem gånger per klunk när jag dricker.
» Jag absolut älskar underkläder, som tidigare nämnt. Jag har cirkus 40 bh:ar och över 100 par trosor (lovar att räkna exakt, one day). Det, liksom, får mig på bra humör.
» Jag blir öm i hela kroppen, t.o.m. huvudet, av att äta godis, glass, choklad eller bakelser.
» Jag, bokstavligt talat, hatar när kartong gnids mot kartong eller ifall man skriver med en dåligt vässad blyertspenna så att det runtomkring nuddar själva pappret. Usch. Ryser ihjäl!

Kommentarer
Postat av: Milica

OMG ÖVER 40 BHAR :O

2011-01-07 @ 11:08:54
URL: http://jankovic.webblogg.se/
Postat av: Jelena

Sv - Jag vet att du tycker att dom är långa :] <3

2011-01-07 @ 16:01:04
URL: http://jelenajankovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0