Min söndag

God kväll, snyggisar. Jag antar att ni undrar vad lilla jag har hittat på en underbar söndag som denna? Att jag ens frågar - det är klart som sjutton att ni gör! Vaknade iallafall vid 11/12, gick upp, drack te, åt frukost och fixade mig för att sedan GÅ till Handen med farsan. Tog en "fika" med honom för att sedan möta upp Emma. Köpte två par trosor, ett par örhängen och en ring däremellan osså. Sedan träffade vi Emma nr. 2 och Erica. Åt sushi tilll middag, jag och Emma, medans de andra gick hem. Ett tag senare, när Emma drog till Kenny, mötte jag upp Fikus och Emmut igen. Degade på Torvalla och gick omkring ute. Snacka om att det var kallt! Tog iallafall bussen hem vid halv nio och nu ska jag dricka te och titta på Solsidan med mi madre. Ha det najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0