Tisdag och allt

Tja på er, alla snygga human beings. Kom precis hem efter att ha träffat Emma ett tag. Var och solade vid HT en snabbis och gick omkring i Haninge + pratade om allt från himmel till jord. Galet myz, om jag får säga't själv. Innan hade jag skola till tre då jag åkte hem, för att sedan möta upp Mimsi. Hann med att hänga en stund i cerre, som de coolingar vi är, innan vi drog och tränade. Fy fasiken vad jobbigt det var. Och för att inte glömma att vår "tränare" fick stånd under passet. Herre-min-skapare så upphetsande, säger jag bara. Nu ska jag klunka upp mitt alldeles för heta te - mumsfilibabisen - och sedan hoppa in i doschen. Hare fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0