What's going on

Tjena macarena! Sitter, right now, och lyssnar på musik i mitt rum samtidigt som jag fixar och donar bland mina kläder. Kände att jag måste sysselsätta mig med något åtminstone.

Annars då? Idag har jag varit med Mimmi hela dagen då vi först var förbi hennes praktikplats och sedan drog vidare till Martino's house och storstädade. Svabbade golven och hela köret. Snacka om hemmafruiga bruttor! Efter mycket slit badade vi bubbelpool iklädda kalsonger. Ha-ha-ha. Don't ask. Var iallafall hemma lagom till middagen. Och nu är jag helt död.

Morgondagens planer är, än så länge, att först möta upp Pettan, tagga hem och därefter invänta Hampelampe. Så hela dagen kommer, i princip, spenderas med honom tills jag, vid 18, ska möta upp Emsipems för lite mat i magen. Now ya'll know. Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0