Onödigt babbel

Jag gick till Ica Maxi iallafall. Köpte tuggummi och Pepsi Max till både mig och syrran för att sen promenixa hem igen. Var tillbaks innan det äns hade gått en timme. Jag går ganska så snabbt tror jag. Nu har jag hunnit klunka i mig en kopp grönt te och ett stort glas vatten. Ja, jag suger åt mig vätskor som en liten svamp! No kidding, asså.

För i övrigt har min mens uteblivit igen, sen första gången på hela två år i julas. Men jag antar att min kropp prioriterar annat som är betydligt mycket viktigare; precis som min dryga läkare sa. Fy farao vilket onödigt inlägg, nu när jag tänker efter... men det får ni helt enkelt leva med denna icke-blåsiga torsdag. Nu ska jag pissa innan min blåsa, bokstavligt talat, överfylls och därefter sprängs. Ha en fortsatt fin kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0