Måndagsbarn? Nae!

Var precis på Konsum med mams, paps och dogzen. Köpte hubba-bubba och Sprite Zero. Hähä. Annars gymmade jag, som planerat, med Mimmi tidigare today. Cpskönt! Efteråt gick vi till cerre där vi luffade omkring med en påse tuggummin i handen. Köpte iallafall ett par trosor och två nagellack. Sen tog pengarna slut. Typ. Nästan. Kom hem vid halv sju, lagade mat och drack te. Mös lite med min kära moder osså. "Aw!" - jag vet.

Imorgon, efter skolan, ska jag till Länna med min älskade sistah och kolla på ny telephone. Är totally förälskad i Xperia Arc. Min nuvarande mobbes fasha. Cute. Därefter ska jag träffa Emma som jag nu inte sett på ett tag. Ska bli rålit. Nu blire deg i soffizen med te och hela rubbet. Eller okej, bara te... Mytoman på hög nivå. Harkel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0