Ny hund!

Hej sötnosar! Det var ett tag sen nu. Sommarlovet är, som de flesta nog vet vid det här laget(?), över vilket betyder att skolan dragit igång. Igen. Sista läsåret innan gymnasiet och ska plugga som in i jag-vet-inte-vad. Hur som helst så orkar jag inte gå igenom vad som hänt under de senaste veckorna eller vad det nu är, så jag kör på som vanligt istället.

Idag gick jag upp runt halv tio. Åt frukost, tittade på en dokumentär om World Trade Center (det är ju 9 år sen som 9/11 och allt det där var) och gjorde i ordning mig. Väckte Fanny runt 11 - hon sov nämligen här igår. Vid tolv kom Simon hit, Petros "kompis", och då åkte även FH hem. Sedan åkte vi till Länna Sport där jag fick mina efterlängtade UGG's. Tusen tack! ♥ Därefter fortsatte vi till Haninge centrum en snabbis. Hittade dessvärre inte ett skit! Åkte hem, hämtade Petro och Simon och bilade vidare till Bromma för att kolla på valp. Och ja, VI KÖPTE LILLSKITEN. För sex lax fick vi med oss världens sötaste lilla kille hem som fick namnet Diesel. Bild kommer! Återvände hem, åt middag och så. Och resten av kvällen har vi ägnat oss åt att titta på 'Kung Pow', gosat med vår nya bebis och spelat tv-spel. Haha :D Har även hunnit plugga lite. Nu ska jag strax sova. Har ätit godis (inte bra!) så har asont i magen. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0