2010-09-13

Skola idag. Började 8:25 och slutade 13:50. Jobbade kurs med Jelena hela dagen och tog sedan bussen hem direkt. Hade jätteont i huvudet plus att jag var trött som bara den så somnade en stund i soffan. Åt middag vid 5-tiden och åkte till Nacka forum med pappa och Petro runt sex. Medans de gick till Media Markt och köpte en ny dator och skärm till Petro så passade jag på att kolla i affärer. Köpte, allt som allt, ett par trosor, en stickad tröja, en ring och ett par supersöta benvärmare!

Nu ska jag tvätta bort mitt smink, borsta tänderna och därefter gå och lägga mig. Är helt slut. Godnatt och sov gott pluttisar ♥

Kommentarer
Postat av: emelie

vem är petro?

2010-09-16 @ 16:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0