Snart åker vi...

Känns som att det var ett tag sen som jag la in en bild på mig själv. My bad!


Godmorgon f(l)in(t)isar! Har precis käkat frukost, duschat och hällt i mig en stor kopp te. Sitter i min säng med en jättefin turban på huvudet och dunkar B.R. - 'Tja la la la la' Ska alldeles strax börja göra i ordning mig. Vi åker ju snart; om bara någon timme! Det är förjävligt hur mycket jag har längtat... Bloggar mer senare idag/ikväll - troligtvis! Men så länge får ni ha en fortsatt trevlig söndag.

Kommentarer
Postat av: Erica

Hahaha! jag som kopierat texten(y). Tur att jag har dig asså, som kan allt ;)<3

2010-07-02 @ 18:25:21
URL: http://ericabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0