Om idag

Först och främst så vill jag be om ursäkt för dålig uppdatering. Så... förlåt.

Vad har jag gjort idag då? Jo, jag inledde denna wonderbara tisdag med att stanna hemma från skolan p.g.a. hemsk huvudvärk. Sedan somnade jag om och vaknade igen vid 12-tiden. Kollade då på 'Kath och Kim' samt satt och pusslade med Petro. Runt fem, när mamma kom hem, tog vi bilen till Farsta centrum en snabbis och tittade på kläder. Fick två mascaror, ett par leggings, en bikini (under- och överdel) och tre par "ballerina-skor-strumpor". Därefter åkte vi till Länna och Haninge centrum; för att köpa sushi (♥) och sedan hem. Har även gått på långprommis med mamma och Cherreberre. Bilder kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0