Trollkarlens Lärling

Hej vänner! Kom hem från Heron City för snart en timme sedan. Kom dit strax innan åtta då vi åt middag - inget annat än världens godaste sushi(!) - för att sedan handla godis och dricka på Willys (naturgodis för min del). Kl. 21:00 började filmen, som föresten var jättebra! Rekommenderas! Och för er som inte förstått det än så tittade vi på 'Trollkarlens Lärling', och med vi menar jag förstås jag, mamma, pappa och Petro.

Annars då? Min mamma fyllde år idag vilket vi firade med jordgubbstårta och presenter. På förmiddagen var jag i Haninge centrum en stund där jag köpte min moders paket samt solade. Var jätteröd/bränd efteråt men efter ca 10 minuter var det spårlöst borta(?) - skumt... Hur som haver: Grattis igen, världens bästa mamma (och alla andra som fyller år idag också)! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0