Äntligen klar!

Pust... efter att ha ansträngt mig till max och gjort klart min läsförståelse om Robinson Crusoe så är jag äntligen klar! Superduper (kille, number one). Nej men, jag är faktiskt jävligt nöjd. Orkade inte skriva klart slutreflektionen idag, så det får bli imorgon istället. Hur som haver så åt vi spagettigryta till middag. Sedan så har jag inte gjort så mycket mer än att dricka te och, som ni vet, plugga. Imorgon är det skola som vanligt - 8:25 till 13:50 - och efteråt ska jag träffa finaste FH. Vi ska till stan - hon ville shoppa. Hoppas bara på att vädret är bättre imorgon än det varit idag. *Håller tummarna*. Nu: skriva ut min läsförståelse, borsta tänderna, byta om och sedan gå och lägga mig.


Kommentarer
Postat av: fh

SUPERDUPER KILLEN NOMBER 1 <3

2010-01-28 @ 07:43:55
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0