Går- och idagdagen

Tjena mittbena, Lena. Lust att lyssna på vad jag tillbringat de senaste två dagarna med att göra? Ah men, då kör vi då. Eller vad säger ni, gubbar?

Gårdagen: Gick upp vid 9-tiden då jag tog en snabb dusch och fixade mig. Åkte sedan in till stan med Jellsi och Ericafika. Köpte, allt som allt, två par trosor (nej, jag får aldrig nog...), en långarmad tröja, en t-shirt, ett par ballerinaskor (till sommar'n dårå), en mascara, ett par jeans och ett nagellack. Sedan fick jag inte handla mer för mitt kort, trots att jag hade massvis med money kvar. Riktigt taskig typ, om jag får säga det själv. Resten av kvällen tillbringade jag iallafall med Erica i Haninge, där vi gick omkring och luffade. Kollade även på "Toy Story 3", som föresten var skitbra (!), innan vi somnade in tha sofa.

Idagdagen: Vaknade strax innan tolv, gjorde te, åt frulle och fixade oss. Därefter tog vi bussen till Handen där Erica åkte vidare hem till sig och jag mötte upp Emma. Gick omkring en stund i centrum i sökande efter en nyårsklänning till henne, vilket vi inte hittade i första taget. Hur som haver så åt vi pizza till middag och pratade om allt från himmel till jord. Var också på besök hos hennes pojkvän framåt kvällen och spelade "Pet Shop Hop". Så typiskt oss. Blev hämtad av dodi kl. 20:45, för att vara exakt. Och nu ska jag dricka te och sedan hoppa in i duschen för jag fryser som in i jag-vet-icke-vad. Ha det bäst, pluttisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0