Normal som jag är

Nödvändigaste bilden evöh. Visst, gubbar?


Ligger, för tillfället, och halvsover i soffan - söt som jag är. Har ätit alldeles för mycket sockerkaka - snygg som jag är. Det svider i mina bollar till ögon - vacker som jag är. Skämt-o-sido. Eller? Ska iallafall slagga in tha sofa inatt för er som inte förstått det än. Ensam? Skulle inte tro det, va. Bredvid mig ligger nämligen en viss limpliknande sak vid namn Chester. Har, för i övrigt, galet ont i ryggen. Vad det beror på har jag ingen aning om. Nu ska jag läsa bloggar och nörda onlinespel. Goder natte, knatte och fnatte.

Kommentarer
Postat av: fh

LIMPLIKNANDE SAK AHHA GARVADE IRL.

VAFAN VAD ÄR DETTA? JAG HADE INGEN ANING OM ATT DU BLOGGADE IGEN.

2010-12-22 @ 02:39:54
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0