Annandag jul

Morsning korsning, vänner och god jul i efterskott! Vaknade vid 10-tiden imorse, och har sedan dess hunnit duscha + tvätta håret, äta frukost och sminka mig. Nu återstår det bara att byta om och fixa håret. Jag ska nämligen till Haninge centrum alldeles strax och spana in mellandagsrean som drog igång denna vackra söndag.

Annars hade jag en supermysig julafton med god mat, trevligt sällskap och fina presenter. Jag fick kläder, smink, parfym, en digitalkamera (nikon coolpix s4000), presentkort på femtonhundra spenn, påslakangrejs, godis och choklad. Bilder kommer troligtvis ikväll!

Kommentarer
Postat av: Jelena

Sv - :( <3

2010-12-26 @ 13:03:00
URL: http://jelenajankovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0