Kortfattat om veckan

Dan före dopparedan idag! Vilket betyder: Bara en dag kvar till jul... Äntligen! ♥

Var tvungen att gå upp tidigt på min första lovdag (måndags) eftersom jag skulle till doktorn med min tå. Röntgade den på Handens Närsjukhus och fick reda på att den var bruten! Jag som trodde att jag aldrig skulle behöva bryta någonting ._. Var i alla fall med Fanny sedan; kollade på Harry Potter och var ute med Ludde.
Igår åkte jag till Farsta Centrum med Petro och Fiia. Där köpte vi ännu mer julklappar och tog sen bussen hem för att slå in dom. Kollade på film - "En natt på museet 2" - tillsammans med mamma på kvällen och åt en massa nötter + pepparkaksdeg. Och idag har jag inte gjort så mycket mer än att titta på tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0