Jordbro United

Vaknade ganska så tidigt idag, runt 10-10:30 ungefär. Åt frukost, fixade mig o.s.v. för att sedan åka till Farsta centrum med mamma och pappa. Kollade nästan överallt, men köpte bara ett fåtal saker. Efter att ha varit där ett tag fortsatte vi till Haninge där jag fick ett par jättesöta underkläder från H&M. En is chai också! Sedan blev jag skjutsad hem till Jelena. Åt middag där och så för att sedan dra iväg till Jordbro för att titta på Millis och Ericas dansuppvisning. De var skitsöta och jätteduktiga! Hihi. Vart hämtad på kvällen, och precis när jag satt mig i bilen kommer det en naken kille utspringandes från ett hus och kastar sig i snön. Vacker syn... Annars så har jag bara ätit tårta, druckit te och myst framför tv:n. Har även hunnit med att jobba på min önskelista. Pöz.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"vacker syn." HAHAHAHAHHA.men hallå sluta dissa mina sms hora? svara på de om linda fan!!!!!

2009-12-20 @ 13:29:18
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/
Postat av: e

Sv hahahaha oj! vet att du gillar min svenska :D

2009-12-23 @ 14:53:55
URL: http://ericabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0